Més de 120.000 persones han passat per aquesta quarta edició del NiceOne Barcelona, la fira dedicada a l’entreteniment digital i els e-sports en la qual Sono Tecnología Audiovisual ha tingut destacada presència, patrocinant espais juntamente amb la Liga de Videojuegos Profesional (LVP).

Per a l’escenari principal on es duien a terme les competicions del Circuito Tormenta y la Iberian Cup de la Liga de Videojuegos Profesional, SONO va instal·lar vuit pantalles de LED d’entre 7 i 3,9 píxel pitch proporcionant també el sitema d’il·luminació i el so.

Es tracta d’un espai, ubicat al pabelló 6 i amb capacitat per a 1.200 persones. Un escenari construït especialment per a la ocasió. SONO també va proveïr de les tarimes, els modulars, els espais de backstage, telons d’aforament i grades conformant l’escenografia completa.

En total més de 125 metres quadrats d’imatge d’alta resolució combinat amb jocs de llum dinàmics que donaven pas a cada escena durant la competició y con un equipo de más de 30 profesionales llevando a cabo la realización, el streaming, la captura de contenidos, etc.

Desplegament en il·luminació i so

En total, més de 100 màquines d’il·luminació, 400 metres lineals de truss d’il·luminació i so. 16 Top de L’Acoustics Kara, 6 L’Acoustics Kiva per al frontfill, 4 L’Acoustic Wider per a Outfills i 8 SB18 per a subgreus.

SONO ha estat a més partner audiovisual oficial i patrocinador de la sala vip de la Liga de Videojuegos Profesional. L’estand de 170 metres quadrats de superfície total comptava amb pantalla perimetral LED de 31 metres d’altra resolució (12.000 px) i pantalla LED central de 4×2 metres en les escales d’accés. També es va instal·lar una pantalla circular volada de 2 metres quadrats per llançar contingut de suport. Es va col·locar també gobo multimèdia projectant continguts en moviment al terra en simultani amb el pas dels assistents.

Les competicions d’esports prenen cada vegada més protagonisme en les fires dedicades als videojocs i això implica generar una experiència audiovisual en directe compartida.

En aquesta edició del NiceOne Barcelona també s’ha apostat per les experiències inmersives, els technosports, les ‘shooters experiences’ o els concursos de cosplay per seguir generant engagement amb la comunidad. La mirada retrospectiva o el també anomenat ‘retro-gaming’ ha tingut el seu espai destacat amb un àrea dedicada a les primeres consoles, des dels anys 80 fins l’actualitat.

SONO és especialista en trobar la millor solució en tecnologia audiovisual per a estands i grans esdeveniments. Necessites que t’assessorem. Contacta amb SONO.

relacionat

Celebrant el 8M al costat del Banc Sabadell

En honor al #DíaInternacionalDeLaMujer, estem orgullosos de formar part d'un projecte del Banc Sabadell, que valora i promou la igualtat de gènere. Una vegada més, hem tornat a il·luminar l'Edifici Corporatiu del Banc a Sant Cugat, de color lila , com a mostra de...